15 Nisan 2009 Çarşamba

COCO MONİCA



Merhaba Sevgili Arkadaşlar...
Yıllardır sürekli çok arzu ettiğim ama bir türlü fırsat bulamadığım yada bir şeyler için ertelediğim bloğumu yazmaya başladım.5-6 yıldır sürekli takip ediyorum yemek bloglarını.Herkesin büyük emekler harcayarak yaptıkları sayfalarına konuk oluyor,akşamlarıda yemeklere ev sahipliği yapıyoruz bir güzel midemizde :)
Sizlerle paylaşmak isteğim ilk  tarifim,şimdi nerden bulduğumu hatırlayamadığım ama internetten olduğuna emin olduğum ve sıklıkla yaparak arkadaşlarımla,komşularımla ve ailemle paylaştığım süper bir tarif.Özellikle çocukları olan arkadaşlarımın çocuları bayılıyor :))

COCO MONİCA
Malzemeler
-1 su bardağı hindistan cevizi
-1 su bardağı un
-1 su bardağı krema
-1çay bardağı pudra şekeri
-3 yumurta akı
-1 paket kabatma tozu
Üzeri için
-1 paket Beyaz çikolata
-1 paket (200 ml )krema
Yapılışı
Tüm malzemeler karıştırılır.Ben öncelikle yumurta aklarını ve pudra şekerini iyice çırpıyorum.Sonra tüm malzemeleri içine ilave ediyorum.Silikon muffin kalıpları yada küçük kağıt kalıplar da olabilir 1 kaşık koyulur.Öncede ısıtılmış 180 derece fırında 10 -15 dakika arasında fırınlanır.Üzerlerinin çok kızarmaması gerekiyor.
Beyaz çikolata,bain mari usulü şeklinde eritilir.İçersine krema koyularak ıstmaya devam edilir.Tamamen eriyen çikolataya fırından çıkarttığımız ''coco monicalar''batırılır ve ordan sonrada hindistan cevizine bulanır.
Sonrada afiyetle yenir :))
 

10 yorum:

Ozlem Demiray dedi ki...

Canım harika bir başlangıç...

Özellikle yıllardır bunu arzuladığını çok iyi bilen biri olarak ilk yorumu yazmak ve seni kutlamak istedim.

Ellerine, emeğine ve yüreğine sağlık...

Tinker Bell dedi ki...

Sevgili sebzeler,
İlk yorumum çok teşekkür ederim :))

boncuk mutfakta dedi ki...

Siten hayırlı olsun canım.Güzel yorumun için de çok teşekkür ederim.Sevgilerimle canım.

Unknown dedi ki...

Harika bir tarif :) Gerçekten bayıldım en kısa zamanda deneyeceğim. Enerjimi toplayıp mutfağa buzdolabını tırtıklamak haricinde bir amaçla girdiğim ilk anda deneyeceğim yani :) Ellerine sağlık. Siten çok güzel olmuş bu arada, hayırlı olsun :)

Sevgiler,

selin çağlayan
(www.selincaglayan.com)

Unknown dedi ki...

SEVGİLİ TİNKER BELL,
SİTENİ ÇOK BEĞENDİM, SÜPER OLMUŞ....YAPTIĞIN LEZZETLERİN FOTOĞRAFLARINI DA EKLE.
SEVGİLER.
ŞAFAK

Tinker Bell dedi ki...

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :)Sevgili şafak,selin ve boncuk mutfakta....

SSE dedi ki...

Aramıza hoşgeldin, blogun hayırlı olsun. Tarifini ben de deneyeceğim:)

fidaneli dedi ki...

Hoşgelllldiinnnn:))


fidan

Tinker Bell dedi ki...

Çok teşekkür ederim sevgili İnci ve Fidan :))

fidaneli dedi ki...

bende bu harıka lezzetıne denemelıyııımmm:))

sevgıler
fıdan