27 Ekim 2009 Salı

MUTFAKTA BİRİMİ VAR...



Sevgili arkadaşım Didar'ın doğum günü pastası...


Pastanın konusunun mutfakta olması Didar'ın sevgili eşi Ferdi'nin fikriydi...


Didar mutfağa girdiği zaman çoğu zaman stresli olur.Elindeki yemek kitabı ve ölçü kabı.1o gr filan hani yemeğe yanlış birşeyler girer diye genelde kendi kendini mahveder.


Bizde dedikki her mutfağa girdiğinde bu güzel pastayı hatırlasın ve bol gülüseme ile yemeklerini mutlulukla pişirsin :))


Doğum günün kutlu olsun Sevgili Didar'cım...

13 yorum:

boncuk mutfakta dedi ki...

Canım ,arkadaşını ne güzel anlatıp marifetinle birleştirmişsin. eline sağlık.Tebrik ediyorum seni ve kocaman öpüyorum.

meltemmutfakta dedi ki...

Bu nasıl güzel bir pastadır Burcuuu:)
Çok beğendim hem pastayı çok beğendim hemde pastanın öyküsünü:)
Canım arkadaşım ellerine emeğine sağlık.
Didar hanıma bende mutluluklar diliyorum.
sevgilerimle,
http://www.meltemmutfakta.com

Unknown dedi ki...

Sevgili Tinker bell

Ya bu pasta muhteşem yenmeye kıyamaz insan tadı nasıl acaba?
Ayrıca bu fikirleri bence patentle taklitlerinden sakınılsın. Muhteşem fikir ve muhteşem görüntü tekrar tekrar kutluyorum. Ellerine sağlık. Ben öğretmenim çok merak ediyorum benim doğum günüm olsa nasıl bir pasta yaparsın :)

İnci Yemek dedi ki...

burcucum kutlarım seni muhteşem olmuş valla:) oyuncak gibi tatlım
insan yemeye kıyamaz bunu yemez yanın da yatar:)yanak yanağa:)
tadı nasıldır kimbilir.ellerine sağlık canım.cumhuriyet bayramın kutlu olsun..

pasta evim dedi ki...

Burcucuğum şu aralar zaten tencere merakım var.Seninkileri görünce bayıldım.Özellikle mavi çiçekli olandan 10 parçalık set olsun benimki lütfen. Pasta harika görünüyor.Ellerin dert görmesin.

burcuu dedi ki...

Merhaba Burcu Hanım,

Blogunuzu bu akşam itibariyle keşfetmiş bulunmaktayım..bayıldım, ellerinize sağlık :) harika herşeyler :) Bundan sonra sıkı bir takipçiniz olacağımdan emin olabilirsiniz, peri masalı gibi bir blog :)

Bu arada belirtmeden geçemeyeceğim, adaşız, adım Burcu ve ben de ikizler burcuyum :) Zaten adımız ve burcumuz itibariyle bu kadar yetenkli olmanız hiç şaşırtmadı beni ! Gerçi kendime pay çıkarmış olmayayım, ben henüz tamm bir acemiyim.. Sevgiler :)

Burcu

www.pastatika.blogspot.com

meltemmutfakta dedi ki...

Burcucum lütfen artık her iki sitenide güncelle !!!
Biliyoum elinde yayımlanmayı bekleyen birsürü tarifin var !
Fotoğraflayamadıklarında cabası !
Bu tarifleri bizerle paylaşmak istememe sebebini henüz anlamış değilim :(
En kısa sürede ard arda o güzel tariflerini görmek için sabırsızlanıyorum :(
Özellikle Laz Böreğinin tarifini denemek için sabırsızlanıyorum.
Hadi yayımlada bizde yapalım:)
Bak yine yayımlamazsan tüm yaptıklarını tek tek burdan deşifre edeeğim :)
Çok öpüyorum seni :)
sevgilerimle...

halime dedi ki...

ben olsam bunu yemez bozulana kadar seyreder dururdum herhalde.tabi tadı eminim görüntüsü gibi enfestir.ellerine sağlık.

merve dedi ki...

Pastlarının tadına bakmış şanlı biri olarak söylüyorum kesınlıkle pastalarının içi dışı gibi bir harıka pastalar ellerine sağlık Burcucum öpüyorum seni

Unknown dedi ki...

Tinker bell
Nerelerdesin bizi güzel pasta ve yemeklerinden uzak bıraktın. Domuz gribi mi oldun? merak ediyorum hayatta mısın?

Ehe dedi ki...

sağlıklı,huzurlu ve bol kazançlı bir yıl dileği ile...sevgiler

Özlem Ekşi dedi ki...

tasarımınıza bayılıdım harika olmuş ellerinize sağlık.sevgiler...

Hayattan Azıcık dedi ki...

2 Ocak - 2 Subat tarihleri arasinda yapacagim ``Ben Buldum`` etkinligime davetlisiniz..

Hepimiz mutfağımız da bir sürü tarif uretiyoruz. Bir etkinlik yapma fikri benim sürekli bir şeyler üretme isteğim ile başladı. Sizlerden de kendi tariflerinizi gondermenizi bekliyorum. Bol katilimli olur umuyorum.